Informatie voor de media

Informatie voor de media, Innovaties

EPP lanceert de EPP Connect applicatie om de samenwerking met zijn huurders te verbeteren

02/03/2021

EPP, de grootste retailverhuurder in Polen, werkt samen met Chainels om de EPP Connect-applicatie te lanceren – een tool voor het beheer van huurdersgemeenschappen. Door gebruik te maken van de innovatieve en nuttige functies van het platform krijgen zowel de huurders van EPP als het team van het bedrijf toegang tot één enkele oplossing die zowel de activiteiten als de communicatie ondersteunt en verbetert. EPP zal de applicatie gebruiken om de relaties met huurders en de informatiestroom continu te verbeteren en onmiddellijke feedback te krijgen van zijn zakenpartners. EPP Connect is nu beschikbaar voor de huurders van EPP in de winkelcentra Zakopianka in Krakau en Pasaż Grunwaldzki in Wrocław, en zal in het eerste kwartaal van 2021 in de hele portefeuille worden geïntroduceerd.

Samen met technologiepartner Chainels heeft EPP zijn nieuwe digitale platform EPP Connect gelanceerd om de samenwerking met zijn huurders naar een hoger niveau te tillen en nog eenvoudiger, sneller en efficiënter te maken. De applicatie helpt bij het succesvol beheren van EPP’s uitgebreide reeks activiteiten voor winkelcentra. EPP Connect kan worden gebruikt door een winkelmanager of zijn werknemers om verbinding te maken met het team van het winkelcentrum en zeer snel cruciale informatie te ontvangen. Door gebruik te maken van één gebruiksvriendelijk platform kunnen huurders verzoeken indienen bij het management van het winkelcentrum en op de hoogte blijven van al het relevante nieuws, evenementen, waarschuwingen en onderhoudswerkzaamheden die plaatsvinden.

De oplossing zorgt voor een eenvoudigere en snellere informatiestroom die nodig is voor de samenwerking tussen de verhuurder en huurder van het centrum, maar ook voor gegevensanalyse en het genereren van rapporten. De functionaliteit van EPP Connect vergemakkelijkt het melden van technische problemen en het bewaken van de status van de aanvraag. Dankzij de toegang tot een helpcentrum kunnen huurders snel antwoord krijgen op hun vragen. Via het platform kunnen huurders hun mening delen door deel te nemen aan enquêtes of opmerkingen toe te voegen. Het biedt ook een beveiligingswaarschuwing voor gebruik in noodsituaties, waardoor informatie onmiddellijk wordt verspreid en een snelle reactie mogelijk is. Het personeel van de huurder kan EPP Connect gebruiken om aantrekkelijke kortingen aan te bieden, waardoor hun affiniteit met een bepaald winkelcentrum toeneemt.

In een snel veranderende en dynamische omgeving van winkelcentra is de informatiestroom tussen huurders en vastgoedbeheerders van cruciaal belang voor een effectieve samenwerking op de lange termijn. EPP Connect, dat de beste functies van sociale media combineert met geavanceerde rapportagefunctionaliteit, is de volgende oplossing die EPP biedt om de activiteiten van huurders in de winkelcentra van het bedrijf te vergemakkelijken. Deze innovatieve, digitale toepassing met een zeer uitgebreide reeks functies tilt onze relaties met huurders naar een geheel nieuw, modern niveau,” zegt Wojciech Knawa, lid van de Raad van Bestuur en verantwoordelijk voor vastgoedbeheer bij EPP.

We zijn trots op onze samenwerking met EPP bij het digitaliseren van hun communicatieprocessen met huurders in hun winkelcentrumportfolio. In de huidige uitdagende tijden wil EPP een intensieve samenwerking aangaan met alle huurders en meerdere oplossingen inzetten om de best mogelijke winkelervaring te creëren. Het is geweldig om te zien dat EPP technologiegedreven communicatie heeft omarmd om in de voorhoede van de winkelcentrumindustrie te blijven,” zegt Sander Verseput, Chief Operational and Financial Officer en medeoprichter van Chainels.

Terug